Thursday, May 04, 2006

зимата свърши, аз се върнах от Швеция пак, подводните камери не сработиха както трябва, пак, на момичето не й пука много за мойте житейски прозрения и вдъхновения, май, след две седмици ще съм по средата на 20те си години, не знам това трябва ли да ме плаши, вдъхновява или отрезвява, иначе песента напоследък е pixies digging for fire, има една абсурдно смешна случка с разходка покрай реката с момичето и тази песен, както казва Ненов 'Отивам да се правя на глупак', е аз май достигнах големи висоти в тази дейност тези дни, оттука нататък нещата ще се стабилизират.. та за зимата си мислих, свърши, да прибирам ските , завинаги.. исках да кажа, че БАССЕС са пуснали филма от седмицата на свободния дух на 7-те езера този февруари, историята за чая за свободните хора :
http://befsa.com/?q=node/view/4782 , другото нема значение толкова, пак ще се правя на глупак сигурен съм :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home