Tuesday, December 13, 2011

тайните на студеноводните корали

През 2007 година публикувах статия на страниците на списание "Одисей", в която разказах за студеноводните коралови рифове в СИ Атлантически океан, които пък изследвах по време на магистърската ми програма в университета ми в Германия. Пред очите ми се разкри един малко познат и мистериозен подводен свят, който е познат на хората от едва 20 години, и достъпен за нас морските биолози единствено с помощта на съвременните средства на подводната роботика и дистанционни методи за наблюдение. За около година бях пряк участник в международен изследователски проект, изследващ дълбоководните екосистеми по континенталния склон на крайбрежието на Европа. Подводните изследвания и технологии, до които имах шанса да се докосна и участвам в разработката и подобрението им, сега ми дават възможност да правя едни малко по-различни и технологияни изследвания и по българското крайбрежие..
Статията можете да изтеглиет ето тук:

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Neli Hristozova said...

Защо не пишеш вече?

3:01 PM  

Post a Comment

<< Home